11 November 2012

Papi chulo

CATALÀ: Si coneixeu algun pare suec: feliciteu-lo! Avui se celebra el dia del pare a Suècia. I no he pogut evitar compartir aquest anunci amb idees de regal. Mireu-lo bé durant uns segons...

... Potser trobeu algun element sospitós...

Sí, hi ha una paella i un llibre de cuina! I puc constatar que els diferents pares suecs que conec cuinen. I habitualment: molt bé! Un altre tema és si els agrada tant el procés creatiu com el de reparar els efectes colaterals... és a dir netejar. Sigui com sigui, els pares suecs són una espècie fascinant. Podeu llegir més sobre ells en aquest post.

Un missatge final. Papa, ja sé que no ets suec però avui també et felicito. Per cert, ¿t'he dit que ja sé què regalar-te aquest Nadal?

***********************************

SVENSKA: Ni får gratulerar alla svenska föräldrar. Det är fars dag! Jag kunde inte undvika att visa mina vänner och familjen i Barcelona annonsen med presenttips som ni ser ovanför. Om ni inte ser något konstigt... så är ni riktiga svenskar. Grattis!

Ja, det finns en stekpanna och en kokbok. Det bevisar för mig att svenska pappor är annorlunda. De som jag känner lagar mat och dessutom är den verkligen mumsig. En annan sak är om de tycker så mycket om att ta hand om sidoeffekterna, dvs städa och diska. I alla fall är svenska fäder en fascinerande art. Ni kan läsa mer om mina tankar om dem här.

Ett avslutande meddelande. Pappa, du är inte svensk men jag vill gratulera dig idag... Förresten, ¿har jag berättat att jag redan vet vad skall jag ge bort som julklapp till dig?

1 comment:

  1. Plats? Algú regala plats?

    Com el meu pare sempre a cuinat no li trobo res d'especial. Tot i que si li regalés una paella... No sé quina ilu li faria.

    I l'afaitadora... Gran clàssic! Segur que donava per un post sencer...

    ReplyDelete