07 January 2012

3, 2, 1... Sales!



CATALÀ: A comprar! Marujes, emos, especuladors, intel·lectuals amb ulleres de pasta... a Barcelona tots volen trobar avui la ganga de la seva vida. Perque avui comencen les rebaixes. Una faixa, un títol universitari, un poni a amb topos multicolors poden ser teus amb el 50% de descompte. O més.

Tu no ho saps. Però si surts, segur que trobes aquella cosa que no sabies que volies. Faràs el que sigui per aconseguir-la. I sobretot, faràs el que sigui per aconseguir sortir a la peça a sobre el primer dia de rebaixes de l'informatiu.

Unes imatges que no existeixen a Suècia. Aquí cadascú fa rebaixes quan vol i de la forma que vol. Total que no sé si val la pena que em compri les botes que he vist. Si les compro i les rebaixen més d'aquí dues setmanes, em transformaré en l'increïble Hulk.

En resum, hauré de sortir a veure si trobo un manual d'instruccions per a nouvingudes de l'Hospitalet sobre les rebaixes a Suècia. I si no sempre puc comprar un picador d'alls. La cosa és comprar.


SVENSKA: Kom och köp! Hemmafruar, börshajar, emo-kids, intellektuella... I Barcelona vill alla hitta sitt livs fynd idag. För idag börjar rean. En korsett, ett universitetsdiplom, en ponny med prickar i olika färger kan bli dina till halva priset. Eller mindre.

Du vet det inte. Men om du går ut, ska du hitta den där grejen som du inte visste du ville ha. Du kommer att göra vad som helst för att få den. Och framför allt kommer du att göra vad som helst för att synas i tv
när de visar reans första dag.


Såna bilder finns inte i Sverige. Här rear man när man vill och hur man vill. Därför vet jag inte om det lönar sig att köpa ett par stövlar som jag har sett. Om jag köper dem och de rear dem mer kommer jag att förvandla mig till The Incredible Hulk.

Kort sagt. Jag ska gå ut och se om jag hittar en instruktionsmanual om svenk rea för nysvenskor från l' Hospitalet. Annars kan jag alltid köpa en vitlökspress. Något måste man ju köpa.

No comments:

Post a Comment