30 April 2012

Goodfellas - The trilogy

CATALÀ
Tiquet 7. Corro a una màquina i ric sola mentre escolto “La competència”. Però he de prèmer el pause quan extranyament sóna “Tingeling, tingeling” (veure vídeo). Definitivament, la tria musical i cinematográfica d’aquest gimnàs s'ha de qualificar, com a mínim, d’iconoclasta.

Tiquet 8. De sobte un cul em distreu. Més que un cul, és el pantaló que ha triat el propietari del cul. Una mena de calçotet amb el lema BAD BOY estampat a la reraguarda. Anava a preguntar-me “perquè?”, però prefereixo seguir vivint en la ignorància.


Tiquet 9. Encara no havia explicat que aquest gimnàs és el punt de trobada pels aficionats i professionals de Mixed Martial Arts? I aquest mes comencen amb la versió "parvulitos". Si Cartman fós de carn i ossos, ja s'hauria apuntat.

Tiquet 10. Posen videoclips a les teles del gimnàs. Les instructores beuen smoothies a la porta del gimnàs i els pots de proteïna s’han transformat en pomes. Sona LMFAO. El paper per assecar-se la suor és blanc! És mentida, però volia un final feliç.

***************************************
SVENSKA 
Kupong 7. Jag springer i en maskin och skrattar ensam medan jag lyssnar på ett humorprogram i mina hörlurar. Men jag trycker på pause-knappen när jag hör att det spelas “Tingeling, tingeling” i gymmet. Underligt. Musik-och filmvalet av detta gym är minst sagt ikonoklastiskt.

Kupong 8. Plötsligt blir jag distraherad av en rumpa. Mer än rumpan är det shortsen som rumpans ägare har valt. En sorts boxerkalsonger med orden BAD BOY på baksidan. Jag skulle undra "varför", men jag föredrar att fortsätta leva i okunnigheten.

Kupong 9. Har jag inte berättat än att detta gym är mötesplatsen för professionella och amatöridrottare inom Mixed Martial Arts i staden? Och denna månad startar man dagis-versionen av detta. Om Cartman vore av kött och blod hade han redan anmält sig.

Kupong 10. Man visar musikvideo på tv-skärmarna. Instruktörerna dricker smoothies vid gymmets entré och proteinburkarna har förvandlats till äpplen. Det spelas LMFAO. Pappret för att torka svetten är vitt. Inget av detta är sant, men jag ville ha ett lyckligt slut.

No comments:

Post a Comment