26 April 2012

Goodfellas – The return

CATALÀ
Tiquet 3. A les teles dels gimnasos s’acostumen a veure videoclips. En aquest gimnàs, són més dels 20 primers minuts de Goodfellas. Funció replay activada. Em pregunto si aquest extrany culte a Scorsese és per allò del mens sana in corpore sano. Els pots de proteïna tamany industrial que veig arreu em fan dubtar-ho. Sabors: xocolata, plàtan/vainilla i maduixa. 

Tiquet 4. M’he quedat desfassada. Jo omplo l’ampolla d’aigua. Les dues noies que hi ha al vestuari omplen les ampolles d’aigua i proteïna. Agitar abans de beure.

Tiquet 5. Jeniffer Aniston s’ha posat en la pell d’Eliott Ness i ha exterminat als Goodfellas de les teles del gimnàs. Però no em puc deixar enganyar. El paper per assecar-se la suor continua sent grogós- verd. A la cortina del vestuari ha aparegut una gran taca en forma d’esquitxada. És entre vermella i marró, com les que surten a les películes de terror quan esquartaren algú.

Tiquet 6. La cortina ha desaparegut.

*******************************************
SVENSKA 
Kupong 3. Man brukar kunna se musikvideor på gymmens tv-skärmar. Men på mitt gym föredrar de att visa de första 20 minuterna av Goodfellas. På repeat. Jag undrar om man kan förklara denna besynnerliga kult av Scorsese med mottot mens sana in corpore sano. Fast jag betvivlar detta när jag ser de gigantiska proteinburkarna överallt. Smaker: chocklad, vanilj/banan och jordgubb.

Kupong 4. Jag är uppenbarligen ur fas. Jag fyller min flaska med vatten. De två tjejerna i omklädningsrummet fyller flaskan med vatten och proteinpulver. Omskaka före användning. 

Kupong 5. Jennifer Anniston har förvandlat sig till Elliot Ness och har förintat alla Goodfellas från gymmets tv-skärmar. Men pappret för att torka av svettet är fortfarande medan gult och grönt. På gardinen i omklädningsrummet har en stor splatter-formad fläck dykt upp. Den är mellan röd och brun precis som de man ser i en skräck film när någon blir styckad.

Kupong 6. Gardinen har försvunnit.

2 comments:

  1. Si ara no hi ha cortina... Us veieu nois i noies en pilotilles?

    ReplyDelete
  2. I tant! Cada vegada que s'obre la porta del vestuari de noies.

    ReplyDelete