19 January 2012

Express yourself


CATALÀ: He de compartir algunes de les dites sueques que més em criden l’atenció. Avui començo la secció “Express Yourself”. I fa poques hores he après una que promet deixar-vos rumiant una bona estona.

“Tot té un final. La salsitxa dos” 

… Ni el mateix Descartes, l’hagués encertat més.

PD. Blommig falukorv -salsitxa florejada- una realitat al vostre súper suec més proper.

SVENSKA: Jag vill berätta till mina vänner och läsare som är inte från Sverige några av era uttryck. Idag börjar jag med avdelningen ”Express yoursef”. Det var inte många timmar sedan lärde jag mig ett nytt. Man kan sitta och tänka på detta en lång stund.

"Allting har en ände. Korven den har två” 

... Descartes kunde inte ha sagt det bättre.

PS: En blommig falukorv är ganska exotisk/svensk för mig. 

3 comments:

  1. La salsitxa florejada? O la reflexió? :)

    ReplyDelete
  2. metafísica nord-europea continguda en una simple dita... impressionant

    ReplyDelete